Waarom squat je niet?
Dex: 2013 its serious | Log
Collapse
X
-
Mehh benchpress/standaard ding bezet, dan maar dumbells
Incline DB Press, gewicht per kant
3 opwarm setjes
5x22 (met moeite)
8x20 (like wtf, ging rete simpel)
6x22 (eerste setje ging dus gwn niet zo lekker)
5 negatieven zo`n 6/8 sec on my way down.
Flat DB press, gewicht per kant
3x5x20
10x16
Fly machine 3 sec vasthouden bij knijp punt (cable cross was bezet)
9x73
9x66
8x66
Close grip benchpress (cable cross nog steeds bezet)
3x10x30
redelijk rustig aan, langzaam laten zakken, 2sec ongeveer op me borst laten liggen, onder spanning uiteraard niet te zwaar echt me triceps voelen.
Tricep rope pushdown gewicht geen idee, 1 derde van de cable cross stack ofzo.
3x10 vasthouden bij knijp punt again.
Cardio wilde ik doen, maar toen zag ik de tijd en moest na 5 min stoppen, werd opgehaald, net gegeten bij me oma. Wel ala BB gewoon, ik at anders haha.
En er was een lekkere bak yoghurt in me tas kapot gegaan.
\
Comment
-
Wat een !@#$% dag, of naja valt wel mee. Maar ik ging met de bus naar de gym, was die dicht (weet nog steeds niet waarom) toen 7KM door de sneeuw in me traingskloffie en een vest naar huis ge- jogt/snelwandelt. Meh. Morgen workout van vandaag dan maar. Kep ook altijd wel wat hahahaha
Comment
-
Boem, het is complimenten week, maandag van een oude kerel dat ik zo gegroeid was. Nu van 3 gasten in me gym dat ik de laatste maand lekker voorruit ga en dat er duidelijk verschil is in me armen/schouders/borst. Oftewel dat geeft wel weer extra motivatie. Het was weer rete druk, maar wel lekkere training gehad. Ze hadden een soort gratis inloop dag dus iedereen kon gratis proberen vandaag zonder afspraak.
Dumbell rows gewicht per arm
2 opwarm setjes
10x18kg
10x20kg
8x20kg
"Chin ups" Handen tussen naar elkaar toe, en naar gezicht toe in zeg maar qua hoek.
11xbw
10xbw
8xbw
6xbw
Machine row
3x10 halve stack? Ik denk 45kg
Romanian deadlifts, redelijk rustig aangedaan
3x8x55kg
Straight bar bicep curl (jaja het gaat nu wel, sinds ik hem vorige week heb geprobeert gehehe)
14x20kg
11x20kg
9,5x20kg
Hammer curls biceps waren doooodd, en gewicht per hand ofc.
3x8x7kg
toen 15 min cardio, en toen omkleden en met de bus naar huis.
Lekkere training, iets anders dan m`n schema maar kon de olybar in het begin niet gebruiken.
Normaal doe ik dumbell/barbell curls supersetted met hammer curls, maar toen ik eenmaal de oly bar had liet ik hem niet meer los, grr
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
5 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment